Dentysta i stomatolog Świdnica

Stomatolog – Twój przyjaciel czy wróg?

Wizyta u dentysty wywołuje u większości z nas nieprzyjemne odczucia. Na samą myśl o tym przypominamy sobie ten charakterystyczny zapach czy dźwięk wiertła i dostajemy gęsiej skórki. Jednak by nasze zęby i dziąsła pozostały w odpowiedniej kondycji, niezbędne są systematyczne przeglądy, które powinien przeprowadzać doświadczony stomatolog. Świdnica i jej mieszkańcy mogą zarezerwować taką wizytę kontrolną w nClinic.

Nawet, gdy wydaje nam się, że nasze zęby są zdrowe, bo wyleczyliśmy je wszystkie i nie mamy żadnych problemów z jamą ustną – regularne wizyty kontrolne u stomatologa to konieczność. Samo szczotkowanie i stosowanie nitki dentystycznej nie wystarczy. To pomoże nam tylko ustrzec się przed bólem zębów.

Dentysta – czy warto się go bać?

Współczesna stomatologia daje nam coraz mniej powodów, by bać się leczenia zębów. Coraz nowsze sprzęty i środki znieczulające pozwalają zapomnieć o bólu, kojarzącym się z wizytami u stomatologa z czasów dziecięcych. W nClinic z pewnością go nie poczujesz – o to zadba nasz dentysta. Świdnica może liczyć na bezbolesne leczenie zębów.

Oferujemy ponad 10-letnie doświadczenie w dentystyce wsparte profesjonalną wiedzą pochodzącą m.in. z udziału w licznych kursach i szkoleniach.

Jeżeli chcesz mieć mocne i zdrowe zęby, lekarz dentysta dr Justyna Niciarz i jej zespół sprawią, że spełni się Twoje marzenie o promiennym uśmiechu! W ofercie nClinic mamy całe spektrum zabiegów z zakresu stomatologii i ortodoncji. Leczymy zarówno dzieci, jak i dorosłych.